NAUJIENOS

SCHWALBE RACING RAY IR RACING RALPH – M30 ir M40 grupėse 50-ą vietą užėmusiems dalyviams

2020-08-04

Ignalinos etape M30 ir M40 amžiaus grupėse 50-ą vietą (arba 25-ą, nesusirinkus reikiamam kiekiui dalyvių)  užėmusiems dalyviams atiteks puikus Schwalbe Racing Ray ir Racing Ralph duetas.

Dalinamės išsamesne informacija apie šį prizą:

Du SCHWALBE padangų modeliai – Racing Ray ir Racing Ralph sutelkia jėgas pasitinkant dviračių kroso (cross-country) trasų keliamus iššūkius: Racing Ray priekiniam ratui ir Racing Ralph – galiniam.

Racing Ray     Racing Ralph

Dviračių krosas paskutiniaisiais metais vystėsi itin greitai. Trasos tampa vis sudėtingesnės ir greitesnės – matome vis daugiau šuolių, krypties kaitų, šaknų.

“Padangos šioms modernioms trasos turi riedėti itin lengvai, bet tuo pačiu likti patikimos ir patvarios. Protektorius turi idealiai dirbti ant bet kokio paviršiaus, bet kokiomis oro sąlygomis – pabrėžia Markus Hachmeyer, vyresnysis produktų vadybininkas, atsakingas už MTB padangas. „ Galėjome pasiekti tobulą sprendimą tik sukurdami specialią padangą priekiniam ratui ir specialią galiniam.“

Vis tik padangos dirba geriausiai, kai naudojame skirtingo rašto protektorius priekyje ir gale. Racing Ray yra padanga skirta priekiniam ratui, suteikianti puikias valdymo savybes, tuo tarpu Racing Ralph, montuojama galinio rato, užtikrina didelį greitį ir sukibimą. Naujų kroso (cross-country) brolių protektorius yra visiškai skirtingas, bet abiem atvejais Schwalbe naudoja naujos versijos suapvalintus blokelius, kurių dėka Fat Albert duo buvo tokios sėkmingos padangos. Šios padangos turi puikų sukibimą bet kokiu atveju – stabdant, bėgėjantis, darant posūkį, padangos yra visiškai prognozuojamos, o važiavimas tampa nerūpestingu. “Geriausia šių padangų savybė – atlaidumas jūsų klaidoms.“, – sako Markus Hachmeyer.

Racing Ray priekyje: agresyvus protektorius ir lengvas valdymas

Priekinė padanga Racing Ray užtikrina precizišką vairavimą, patikimumą posūkiuose ir puikų sukibimą įtemptose situacijose. Tuo pačiu bet kokiomis sąlygomis išlaikomos greito stabdymo, neprarandant kontrolės, savybės. Stabilūs, deformacijai beveik nepasiduodantys, padangos kraštų blokeliai palengvina priekinio rato valdymą netgi labai staigiame posūkyje.

Nepaisant agresyvaus protektoriaus, ji rieda sklandžiai, greitai ir tyliai. Su daugybe išilginių iškilumų padanga išlaiko balansą tarp mažos trinties ir gero sukibimo. Svarbu įvertinti ir pereinamuosius blokelius tarp padangos centro ir jos kraštų. Tik jų dėka sukibimas yra nenutrūkstamas. Daugiau mažiau atviras protektoriaus raštas užtikrina lengvą savaiminį valymąsi. Racing Ray sukurta su „Addix Speedgrip“ junginiu – optimaliam priekinio rato sukibimui, greičiui ir ilgaamžiškumui užtikrinti.

Racing Ralph gale: greita ir universali

Naujoji Racing Ralph iš pirmo žvilgsnio atrodo grubesnė, nei jos kolega, tačiau rieda netgi lengviau. Masyvūs blokeliai viduryje ir gerai palaikomi blokeliai kraštuose bei pereinamųjų blokelių sritis užtikrina gausybę iškilumų puikiam sukibimui. Šie blokeliai kartu su atviromis vietomis garantuoja geresnį sukibimą važiuojant per šaknis bei lengvą savaiminį valymąsi. „Dviratininkas gali justi kaip padanga sugeria energiją ir nukreipia ją judėjimui į priekį – netgi mažu greičiu į aukštą pakilimą, esant šlapioms sąlygoms“, – sako produkto vadybininkas. Tuo pat metu ant pastovaus paviršiaus padanga rieda tyliai ir itin lengvai. Kadangi galinių padangų svarbiausia savybė yra greitis, Addix Speed– idealus junginys. Nors Racing Ralph buvo kuriama kaip galinio rato padanga, šią padangą galima naudoti ir ant priekinio rato itin sausomis sąlygomis.

Abejose padangose pritaikytos Tubeless Easy ir SnakeSkin technologijos.

Kontaktai: www.imenza.lt

KITOS NAUJIENOS

Galutiniai Vilniaus etapo rezultatai

Galutiniai Vilniaus etapo rezultatai

2019-06-19

Skelbiame galutinius Vilniaus etapo rezultatus. Juos rasite čia: rezultatai_Vilnius_2019 Taip pat jau galite atsispausdinti Vilniaus etapo diplomus: https://mtb.lt/mtb-taure/diplomai/

Skaityti ›
Medžių lajų takas

Medžių lajų takas

2016-09-06

Anykščių šilelyje vinguriuojantis Medžių lajų takas – vienintelis ne tik Baltijos šalyse, bet ir Rytų Europoje. Takas prasideda netoli Puntuko akmens, lankytojams reikės užlipti ant kalvos, Medžių lajų takas nuo žemės pamažu kils iki 21 metro ties medžių laja. Takas medžių viršūnėmis vingiuoja 300 metrų ir veda į 35 metrų aukščio bokštą, nuo kurio galima […]

Skaityti ›