NAUJIENOS

Įveik Ignalinos etapą lengviau su Polar

2016-08-11

Staki- Baltik vairas komandos treneris Marius Bernatonis dalijasi patarimais, kaip geriau įveikti Ignalinos maratono trasą.

Profesionalūs dviratininkai treniruočių ir varžybų metu naudoja širdies ritmo monitorius. Pagrindinis Staki-Baltik vairas komandos treniruočių kompiuteris  – Polar M450. Sportininkai treniruotės intensyvumą seka ne tik pagal širdies ritmą, bet ir matuoja mynimo jėgą vatais.  Treniruojamės tam tikrais intensyvumo režimais, su ZoneLock funkcija – ar tai būtų skirta treniruotei pagal širdies ritmą, ar treniruotei pagal jėgą. Tačiau ne profesionalams tikrai pakanka vadovautis savo širdies ritmu.

Kadangi 2 ratų Maratono distanciją mėgėjai įveikinėją  nuo 2 iki 4 valandų, jiems būtina paskirstyti savo jėgas visai distancijai. Todėl jei turite Polar treniruočių kompiuterį (ar kitą širdies ritmo monitorių), būtinai naudokitės tikslinės zonos užraktu. „Užrakinę“ savo širdies ritmo ribas ties  80-90 proc. Intensyvumo, galėsite visą distanciją įveikti tolygiu tempu, nepatirdami krizių. Jei pradėsite per greitai ir pasieksite 90-100 proc. Intensyvumo ribą, tai, priklausomai nuo pasiruošimo lygio, galite taip pavargti, kad nepadės nei energetiniai geliukai, nei ilgesnis važiavimas lėtesniu tempu.

Taip pat svarbu nepasiduodi startinei euforijai, ir nepradėti lenktyniauti su greitesnis varžovais – geriau nuo pat pradžių sekti savo širdies ritmą.  Polar „Zonos užrakto“  funkcija jums padės išlaikyti reikiamą tempą – įspės kai jis bus per didelis arba per mažas. Kai iki finišo liks apie 5 km, galėsite ir pagreitėti bei pakelti širdies ritmą.

Būtinai pagalvokite ir apie maistą – sekite savo treniruočių kompiuterio ekrane laiką ir maitinkitės reguliariai, t.y. vartokite energetinius / hipotoninius/ izotoninius gėrimus, energinius geliukus ar batonėlius. Todėl savo treniruočių kompiuterio ar spidometro ekrane nusistatykite šią informaciją: širdies ritmas, laikas, tikslinė zona ir distancija arba greitis.

Kontroliuodami savo širdies ritmą galėsite teisingai paskirstyti jėgas visai distancijai ir pasieksite aukštesnių rezultatų.

KITOS NAUJIENOS

SKELBIAMI VOLKSWAGEN MTB DVIRAČIŲ MARATONŲ TAURĖS 2018 METŲ NUOSTATAI IR PRADEDAMA REGISTRACIJA Į ETAPUS!

SKELBIAMI VOLKSWAGEN MTB DVIRAČIŲ MARATONŲ TAURĖS 2018 METŲ NUOSTATAI IR PRADEDAMA REGISTRACIJA Į ETAPUS!

2018-04-10

Informuojame, kad jau skelbiami  VOLKSWAGEN MTB DVIRAČIŲ MARATONŲ TAURĖS 2018 METŲ NUOSTATAI 

Skaityti ›
Žagarės dvaro parkas

Žagarės dvaro parkas

2016-06-27

  Žagarės dvaro parkas sudarytas iš senosios ir naujosios dalių; bendras plotas – apie 70 ha. Teritorija anksčiau buvo uždara, ją juosė aukšta medinė tvora mūro cokoliu. Parkas sudarytas iš dviejų dalių. Vakarinė parko dalis, esanti prie rūmų, suformuota Zubovų laikais – XIX a. I pusėje. Prie pietinio fasado buvo esplanada – terasos, takai, gėlynai, […]

Skaityti ›